Spoed

Spoedgevallen

Helaas komt het wel eens voor: pijn, een ongeval of nabloeding. Het is fijn en belangrijk dat u zo snel als mogelijk geholpen kunt worden. Indien u ’s morgens voor  10:00 uur belt kunt u vaak dezelfde dag nog terecht bij één van onze tandartsen. Wij houden in de agenda van het ochtendschema een aantal plaatsen vrij speciaal voor deze spoedklachten. U kunt tijdens de reguliere openingstijden bellen met telefoonnummer 071-5765351.

Pijnklachten buiten de regulieren openingstijden en in het weekend
Na sluitingstijd en in het weekend kunt u voor zeer ernstige pijnklachten, een nabloeding of ongeval terecht bij de spoedgevallendienst van de Leidse Tandartsen Vereniging (LTV). Indien u belt met ons praktijknummer krijgt u de instructies te horen op het antwoordapparaat, houd u pen en papier bij de hand. In de alinea hieronder ziet u ook de informatie van de dienstdoende tandarts buiten de reguliere openingstijden. Meer informatie vind u op: www.leidsespoedtandarts.nl

Houd u rekening met het volgende
Behandelingen die worden uitgevoerd in de avonduren en in het weekend worden aangevuld met een avond- of weekendtarief (C85 of C86). U dient bij de dienstdoende tandarts direct per PIN af te rekenen. Houdt u rekening met een bedrag dat kan oplopen tot € 300,00.   U ontvangt van de dienstdoende tandarts een rekening die u zelf kunt indienen bij de zorgverzekeraar.

Spoedgevallendienst

Voor meer informatie kunt u kijken op www.leidsespoedtandarts.nl

Periode: Van 03/08/2020 tot 10/08/2020 kunt u voor spoedgevallen terecht bij Tandartspraktijk van Wijck, telefoonnummer 071- 576 53 51 (luistert u alstublieft na kantooruren de gehele boodschap af).

Er is dit weekend GEEN inloopspreekuur, dit in verband met de corona maatregelen. Wij behandelen uitsluitend op afspraak. Op zaterdag 8 augustus en zondag 9 augustus belt u in geval van ZEER ernstige pijnklachten, een nabloeding of ongeval tussen 10:00 uur en 13:00 uur met telefoonnummer 071- 576 53 51. Buiten deze tijden volgt u de instructies die u hoort op de telefoonbeantwoorder.

Houdt u rekening met een langere reistijd i.v.m werkzaamheden aan de Churchillbrug.